joi, 9 aprilie 2009

A venit vara :)


Da! Vara a venit... În sfarşit... copacii sunt deja verzi, pomii au de mult flori. Ce bine :)
Aşteptam de mult vremea asta. Am impresia că vara parcă e aşa chill... vremea e frumoasă, ziua e mai lungă şi parcă ai timp de mai multe. În sfârşit am scăpat de hainele groase şi de nasul şi urechile îngheţate :) De asta am impresia că vara e mai chill, poţi purta haine lejere, comode. Când bate vantul te răcoreşte şi te bucură, în comparaţie cu zilele de iarnă. Ce să spun? Vara mă face şi mai fericit. Asta înseamnă că se apropie vacanţa, nu că eu nu aş fi avut vacanţă încă de când am început semestrul al 2-lea. Mă refer la vacanţa oficială. Vacanţa în care cutreieri ţara şi cunoşti oameni din toate colţurile ţării. Oameni cu care te întâlneşti, apoi, prin locuri pe unde nu te aştepţi. Vacanţa în care casa ta e cortul iar patul tău e neoprenul şi sacul de dormit. Doamne cât de mult aştept vacanţa asta, care la mine o să vină mai târziu şi va fi mai scurtă. Tare îmi doresc ca atunci când vine, să vină cu un motor, pentru că voi profita de fiecare zi din ea la maxim :)

Ca o încheiere vreau să vă arăt un clip superb. Uitaţi-vă la el ori de căte ori sunteţi supăraţi, şi nu numai. Eu mă uit la el şi de câteva ori pe zi. Îmi ridică moralul foarte mult şi mă ajută. Arătaţi-l la cât mai multe persoane. Poate chiar au nevoie de aceste cuvinte chiar în momentul ăsta. Enjoy!

5 comentarii:

eightmode spunea...

Haha.. Eu am in plan ca in vacante sa dorm mai mult in cort decat in patul de acasa. Ce zici ? Te alaturi ?
Astept ziua in care sa mergem iar cu cortul pe undeva. Sa am sacul de dormit plin cu apa :)) (ca-n prima zi) sau sa ma mai trezeasca iarasi oile la 5 dimineatza. Frumoase vremuri !

Cata spunea...

Primavara, primavara! :))

Bogdan spunea...

@ Cata: mie sincer îmi pare mai mult vară după cum e afară :P bine, ştiu că primăvara înmuguresc copacii, înfloresc flocirelele dar eu zic că-i vară :D :P

@Eightmode: Păi ziua aia s-ar putea să fie de 1 mai :) Şi legat de vacanţe şi dormit în cort, tocmai asta era ideea care am zis-o. Doar că eu mă refeream la vacanţa mare :)

adumbri spunea...

Vacanţa în care casa ta e cortul iar patul tău e neoprenul şi sacul de dormit...
Cred ca prin asta spui totul...iubitorii de natura si de libertate inteleg asta cel mai bine,dar din pacate sunt putini cei care stiu sa pretuiasca viata si mai ales sa priveasca partea plina a paharului.sufletele noastre sunt libere si pribege, dar cum spunea tolkien "not all who wander are lost",iar prin faptul ca stii sa apreciezi aceste lucruri minunate ale vietii si nu te limitezi la viata de oras si profsionala,te ajuta sa reusesti in tot. esti mereu cu un pas inaintea celor limitati. cel putin eu asa vad lucrurile...cred k am deviat "putin" de la subiect ;))

eightmode spunea...

Bade Ioane, fa-ti rucsacu ca maine la 7:00 sunt la tine la usa. Voi suna de 3 ori... maxim 4. Daca nu deschizi, plm, astept :)) Hai ba odata cu vacanta aia ! Ca nu mai am rabdareeee !!