luni, 23 martie 2009

Operaţiunea Cârnaţu' Fript!

Aşa am botezat noi(cei aprox 20) care am fost duminică(23.03.2009) în Ţara Moţilor.
Excursia a fost iniţiată de Mircea din Deva, care apropo e super de gaşcă şi m-a luat şi pe mine pe motorul lui(aprilia caponord) în această minunată drumeţie. Dacă nu mă înşel şi dacă aproximaţiile mele sunt corecte, ne-am "învârtit" vreo 200km. Traseul nostru a fost: Deva-Brad-Abrud-Câmpeni-Vidra(prin jud. Alba, aproape de Roşia Montană). După cum vă puteţi da seama eu am fost copilul găştii :P Am fost înconjurat de nişte oameni plini de viaţă. Puşi pe şotii şi pe glume.
Vremea a ţinut cu noi şi a fost soare şi cald. Asfaltul uscat şi foarte puţin "populat". Destul de puţine gropi aş putea zice :) Mie mi-a plăcut că am fost şi că m-am simţit în elementul meu. Mă înclinam din instinct pe curbe, cu un foarte mare calm si cu foarte multă naturaleţe. N-am avut absolut nici o clipă în care să-mi fie fircă, cu toate că am mers şi cu viteză de peste 120km(ceea ce recunosc ca nu mi-a displăcut:D) După o oprire pe nu-ştiu-unde prin pustietate, între munţii acoperiţi cu brazi şi zăpadă de o palmă, am realizat că noi mergem la grătar fără mâncare la noi. Ne-am văzut nevoiţi să oprim în primul sat/oraş cu un magazin. Zis şi făcut. Ajungem noi în primul sat şi ne oprim cât mai pe dreapta unde am văzut magazinul. Era o mică intersectie, în total 3 drumeaguri. Intrăm aproape toţi în magazin cu căştile/cagulele pe cap şi toţi comandam aceeaşi chestie: cârnaţi! Cred că nu a vândut toată luna atâţia cârnaţi cât a vândut în ziua aia. Când dăm să plecăm, trecea o maşină de puliţie. Ce zice organu la megafon? "Ia părăsiţi carosabilul că încurcaţi circulaţia! Merge-ţi mai încolo că e parcare! Ce staţionaţi pe partea carosabilă? Hai eliberaţi intersecţia" :)) Toţi ne uitam la el ca la felu' 15 şi râzând plecăm liniştiţi. După aia ne-am dat noi seama că aia a fost cea mai mare intervenţie a lui în toată cariera sa. A împraştiat 15 motociclişti "satanişti, înarmaţi şi violatori de babe" din acea intersecţie "intens circulată". DOAMNE!!!
În sfârşit am ajuns şi pe platoul de la Vidra(cred). Pe malul apei. Foarte drăguţă locaţia. Parcăm motoarele unul lângă altul şi observăm că toţi copii care până acum jucau fotbal s-au oprit. Credeau că cine ştie ce facem. După ce am mutat lemnele de vreo 2 ori dintr-o parte în alta, până la urmă le-am lăsat unde le-am găsit iniţial. Călin a avut grijă să aprindă focul. Creţu ne-a salvat, punând lemnele pe foc doar de decor, în stil feng shui :)) Eddy si Domi au avut grijă să ne facă suliţe pentru cârnaţi. La aşa-zisul nostru grătar am râs încontinuu. De mult nu mă mai distrasem aşa :) După ce am fript cârnaţii ne-am hodinit oţâr pe iarbă după care am luat-o iar din loc.
Din păcate nu am mai apucat să facem poză la intrarea în judeţ, dar cei care au vrut au băut lapte de la Eddy. Nu, Eddy nu dă lapte! :)) A făcut rost de la nu ştiu cine. Cică era proaspăt muls... Noi l-am crezut că deh... :))
La întoarcere ne-am oprit de 2 ori. O dată să schimbăm 2-3 vorbe cu Luci, care din păcate nu a putut să ne însoţească, şi a 2-a oară să ne regrupăm.
Ajunşi în Deva ne-am hotărât să intrăm în Rock la un ceai, unde am facut reamenajări interioare. Ceaiul sincer nu ştiu cât de bun a fost, dar cald era şi era aşa bineee.... :P
La întoarcere am trecut pe la Tibi, un băiat care din cauză că era răcit n-a venit cu noi şi în plus era şi ziua lui. Evident că i-am trezit toţi vecinii cu motoarele apoi cu "Mulţi Ani Trăiască!" cântat din toată inima. El a rămas plăcut impresionat şi ne mulţumea întruna. La cloaca organizată ad-hoc, Tibi a adus în grabă o sticlă de bere şi una de suc + corvigei. Atunci am format 2 tabere: şoferii cu sucul şi pasagerii cu berea :D
Am ajuns acasă pe la ora 22:20 şi eram rupt! N-am mâncat nimic. M-am culcat nespălat, ca un rocker jegos ce sunt =)) şi am adormit instant!

Per total a fost o zi de nota 10+ Abia aştept să mai apară astfel de ocazii şi să se mai îndure alţii de mine să mă ia şi pe mine băgăjel :P
Hai că trec toate şi-mi iau eu motoru'! Acu' mai important e să iau bacu şi să intru la facultate!

Later edit: poze :)

Aici eram eu cu domul Mircea delectându-ne cu minunaţii cârnaţi :P


Toată gaşca mânca, nu doar eu cu Mircea :P


Poză de grup! Ce-mi place asta :)


Yummmy :D

7 comentarii:

Ena spunea...

"important e să iau bacu şi să intru la facultate!" asta cam asa e dar oricum nu strica excursile de genul:P

Bogdan spunea...

Clar nu strică acest fel de excursii! Dimpotrivă, mă motivează şi mă mai scot din acea stare de plictiseală şi scârbă... :D

Unknown spunea...

deva-brad..acasa...campeni-drum spre faculta :))
ciudat ca mi-a lasat gust placut ce am citit...dapoi tot nu a crescut iarba :D nici prin alte parti,dar e bine ca au reinceput sa apara motoarele in peisaj

Anonim spunea...

Esti sigur ca initiatorul excursiei a fost Mircea?

Bogdan spunea...

Bună dragă Anonim(pt că nu-ţi ştiu adevăratul nume).
Nu sunt sigur că Mircea a fost iniţiatorul, dar din câte am vazut pe forum, el a fost primul care a venit cu ideea asta. Dacă ma înşel îmi cer scuze de la adevaratul iniţiator. Care este:...? Spune-mi tu, măcar să stiu, ca să corectez :)
O zi bună!

Saint Bitch spunea...

Eh , dar ce frumos a parut sa fie din toata descrierea ta.
M-a ofticat apoi Mircea cu toata povestirea.

B.

Bogdan spunea...

Mulţumesc dragă Bitch :))
În numele lui Mircea nu voi vorbi şi nici n-aş avea de ce. Nu mă priveşte. Sper doar ca pe viitor să nu mai fac confuzii.
Îţi mulţumesc încă o dată că mi-ai atras atenţia.