marți, 18 decembrie 2007

Weekend(prelungit :P)

ce fain ii să iti incepi weekendul in forta, cu distractie, ras, dormit putin si iarasi distractie :P si sa il termini lunea :D cand "te simti rau" si mergi doar la ultima ora(info) ca aduce tezele si se discuta notele:D asa fain ii cand te ajuta prietenii(adica "sunt la x" da da=)) :D:P ) weekendul asta chiar mi-a incarcat bateriile si m-a pus pe picioare:D ma simt super misto, azi dupa teza de la romana saream pe strada in sus(in timp ce mergeam undeva sa scot proiectu la franca la imprimanta), si tony(colegul meu) se uita la mine ca la felu 5shpe :P si eu ii ziceam "ce vrei mah? is fericit, am scapat de teza si luam 8(adik avem teze IDENTICE :P) si am luat si vacantaaaaa weeee" :D:D
iar azi(marti) sincer aveam impresia ca e luni :| si pot spune ca e chiar jumate de vineri:)) maine noi deja luam vacanta :)) :P yee :d
asa ca imi transmit sincerele multumiri celor care m-au facut sa ma simt asa bine :D
warning! i'm back on track :)) :D
peace and love :)>-

Niciun comentariu: