duminică, 2 decembrie 2007

Vara....

Ce departe pare....
Astăzi după ce m-am uitat pe multe site-uri si forumuri(legate de munte si diferite articole montane) m-a luat asa un dor de vară&munte, aşa am un chef de mers undeva cu cortul.... numai eu cu prieteni de-ai mei, undeva in natură, doar noi.... distrandu-ne, stand pana înspre dimineaţă la foc, discutând, cântând, razand..... Sa adorm târziu in cort alături de o fata frumoasa, să mă trezesc dimineaţa adică pe la 11-12 :P, după care să ies foarte greu din cort si să-mi fac o cafea care să o savurez cu nişte tigari, împreuna cu Soarele care-mi incalzeste fata.... Intr-un târziu să mergem după lemne pentru mâncare si focul de seara :)
Iar când ajung acasă să am parte de o perioadă de "recuperare"(de câteva zile) după care să plec din nou prin tara cu rucsacul in spate, însoţit de prieteni si oameni care au aceleasi "gusturi"(din punct de vedere al distracţiei), aceleasi pasiuni împreună cu care să mă simt ok.
Aşa rău imi pare ca vara e departe... pt ca acum, iarna nu prea am ce face... să fim sinceri, e cam scumpa o ieşire acum pt ca si la cabana preturile nu-s aşa mici:P
Abia astept să vină vara!! :(

M-am gândit să inchei prin următoarele versuri:

"Fratilor va spun cinstit
Oraşul ne-a nenorocit
Hai să ne mutam la mare
O tara de orase goale
Singura noastra scapare
Sa ramanem toti la mare"

"Nu stiu cum, sa va spun, da' mi-e rau dor de mare
Ard si ma sting daca nu plec acum
Ma innec pe uscat daca nu ajung la mare
Sa zac in nisip si sa ma uit la cer"

"Cineva sa ne aduca vara inapoi
Vreau sa fie vara iar
Doar pentru noi doi
Cineva sa ne aduca vara inapoi
Sa stam iar pe plaja goi
Doar noi amandoi"

PS: scuze ca am pus atatea versuri dar nu m-am putut abţine, vreau vară!! :(

Niciun comentariu: