vineri, 8 februarie 2013

Deci, UAU!


Nici nu ştiu cum să încep... Sunt copleşit. Sunt extraordinar de surprins. De? De sprijinul masiv primit din partea voastră!!!

Încerc să le iau cât de cât cronologic.
După ce am postat ce vreau să fac, cerându-vă şi sprijinul, am fost surprins să văd că într-o oră am primit 6euro din donaţii! Mulţumesc pentru asta tuturor celor care mi-au donat!! Apoi au început să curgă like-urile pe facebook şi comentariile. Am simţit un sprijin foarte mare din partea voastră, care m-a entuziasmat şi energizat foarte tare! Sincer nu mă aşteptam la un suport aşa mare :)
Pe urmă am primit o propunere care m-a lăsat cu gura căscată(exact ca tipul din poză). Şi anume am primit hosting gratuit din partea unor oameni pe care nici nu-i cunosc chiar atât de bine. Ne-am cunoscut la un eveniment, Piaţa lucrurilor libere, din Timişoara unde am povestit cu ei şi de atunci nimic. Primind această ofertă, practic pot să-mi fac site-ul!!! Azi voi cumpăra domeniul care mă costă doar 9euro/an + TVA!!!
De asemenea, altcineva mi-a spus că îmi va face grafica site-ului, gratuit! Uau!!
Pe lângă asta, un prieten a găsit o ofertă de vânzare a unui laptop ieftin, care dacă e bun şi mi-l voi cumpăra îmi va permite să-mi cumpăr un sac de dormit bun!
Altă chestie care mi s-a întâmplat e faptul că am fost pus în contact cu o gazdă din Coaţia, de către un couchsurfer foarte tare, pe care l-am cunoscut acum 2 săptămâni. El a stat acolo o lună şi mi-a spus că a avut parte de o experienţă foarte faină şi vrea să mă ajute să am parte şi eu de aceeaşi experienţă.

Vă mulţumesc tuturor! Sunteţi minunaţi! Fără voi nu aş fi putut face toate astea.

http://www.hoopsandyoyo.co.uk/pages/ecards.php?action=view&code=43

Niciun comentariu: