duminică, 17 ianuarie 2010

Long time, no see...

Da.... am ignorat blogul... mult timp. Prea mult timp.
Pentru asta îmi cer scuze de la el și evident de la voi. De la voi, cei care îmi citeați și (încă) citiți(sper) blogul.
În primul rând voi posta un videoclip făcut de mine anul trecut ca mesaj pentru voi, toți cei care mă știți, sau nu :)



Apoi aș avea foarte multe să vă spun.
Pentru cei care încă nu știți, n-am intrat la medicină.... se pare că n-am învățat destul. Sunt în schimb la psihologie la Timișoara. Aici, în tm, e super. Am cunoscut foarte mulți oameni noi. Colegi și nu numai. Oameni de milioane, de la care am învățat multe sau pe care îi învăț ce știu(nu mă cred profesor sau cine știe ce geniu :) ) Am mai făcut poze pe aici ( http://wildvampire.deviantart.com/gallery/ )
Nici nu știu ce să scriu.
Am lăsat blogul de-o parte pt ca nu mai am calculatorul meu, ci împart laptopul cu frate-mio, și eu pt a scrie am nevoie de timp și inspirație. Am făcut o groază de chestii de care, probabil, nici nu-mi mai aduc aminte. Mi-am propus, pt anul ăsta, și mai multe lucruri pe care le voi realiza.
M-am distrat de numa. Îmi place la facultă foarte mult. Exceptând sesiunea care a început și lipsa mea de chef de a învăța :D
Am început să ascult foarte mult muzica de relaxare și ambientală, dar pletele tot le mai am! :))
Una din chestiile pe care mi le-am propus și se va materializa cât de curând va fi un blog cu și despre spiritualitate(va urma).
O altă chestie pe care mi-am propus-o pt anul ăsta, chiar la ora 00:00 din 2010, a fost "să câștig bani anul ăsta" și îi voi câștiga.
Am evoluat mult. Am fost educat și m-am auto-educat mult în ultima vreme. Am conștientizat multe și am trecut peste multe.

Și ca final, trebuie să mă laud și eu un pic: sunt șef de grupă :) Pe calea asta le mulțumesc colegilor care m-au votat în funcția asta :D


PS: după ce am citit postarea asta, mi-am dat seama că seamănă izbitor cu o scrisoare, către părinți :)
Namaste!

2 comentarii:

Lestie spunea...

Heh.Ma bucur sa vad ca ai mai trecut si pe aici. La cat mai mult postuiala, Bogdy-wogdy! >:D<

Di spunea...

Domn studinte, ce sa zic, succes in toate cele si sa ne tii si pe noi la curent cu realizarile tale.